maanantai 21. joulukuuta 2015

Joulun tunnelmaa

Ajatella, että jouluun on enää muutava päivä ja vaikka täällä Sipoossa ei olekaan nyt lunta, täällä on silti ihana joulun tunnelma. Ehkä joulun tunnelmaa tuovat kaikki kauniit jouluvalot ja kun joululoma on alkanut <3 Olen luonut perheen kanssa joulutunnelmaa koristelemalla ulos jouluvaloja ja sisälle joulukoristeita esim. tonttuja ja joulukukkia. Eilen haimme omasta metsästä joulukuusen, joka odottaa terassilla sisälle tuloaan.

Aah, odotan joulua nyt jo niin kovasti, että meinaan ihan poksahtaa! Olen päättänyt pitää karkkilakkoa koko joulun yli, saa nähdä miten se sujuu, koska omistan suklaakalenterin ja koska jouluna karkkeja tarjoillaan joka suunnasta.

Joululahjaksi toivon erityisesti uutta puhelinta, jolla voisi kuvata blogiin hienoja kuvia ihan itsenäisesti. Sitten toivon myös vaatteita, kyniä ja kortteja sukulaisilta. Olenkin saanut jo joitain lahjoja kavereiltani, mutta avaan ne vasta jouluaattona.
PSST... Annan koko perheelle jotkut itse tekemäni joululahjat, joihin kävin pyörällä hakemassa tarvikkeita, voin paljastaa ne blobissa sitten kun ne avataan ;)

Kuvissa koti odottamassa viimeistä joulun silausta, mm. minun ja Pyryn huoneessa joulukuuset odottavat koristelua, piano soittajaa ja sauna saunojaa. 

HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!!!!!


Pyryn huoneen joulukuusi.
Minun huoneen joulukuusi.


Oma tekemäni joulukalenteri loppuun kaluttuna 24.12.
Minun ja Pyryn reippausrata. Saimme pisteitä kotitöistä.
Tietyllä määrällä pisteitä saimme aina jonkin yllätyksen.
Pianon yllä äidin kuvaamat taulut minusta ja Pyrystä.

Tofu ja minä paketoimassa viimeisiä lahjoja.

Joulusauna.
Minä pidän enemmän kylpemisestä, kuin saunomisesta.
Saunan jälkeen ulos viilentelemään.
Tofu ja Ponkes odottavat joulua.

©Saga

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti