lauantai 26. syyskuuta 2015

Kruisailua järvisuomessa

Minä ja Pennyboard
Sain viikko sitten Pennyboardin kuvauspalkkioksi Cityconin mainoskuvauksista. Olen kruisaillut uudella Pennylläni joka paikassa: sisällä ja ulkona; kotona ja kaupungilla. 

Aloitin kruisailun koulussa, lainaamalla kavereiden kruisereita. Tulin joka päivä kypärä päässä kouluun ja kotona katsoin skeittivideoita. Siitä se lähti ja nyt kruisaan todellakin joka paikassa, kruisailu on ihanaa! 

Olin viikonloppuna mukana äidin kuvausmatkalla Sibeliuksen 150 vee oopperassa Lahdessa. Kruisasin siellä lavoilla samalla kun soittajat ja näyttelijät harjoittelivat ennen h-hetkeä; esitys oli liikuttava. 

Oopperan väliajalla söimme linssikeittoa, jota äidin ystävä Katja oli valmistanut meille evääksi. Yövyimme Katjan mökillä. Mökki sijaitsee aivan Hartolan ja Joutsan rajalla, mutta kutsuimme sitä kuitenkin Joutsan mökiksi. Mökkiä ympäröi järvi ja mökin jokaisesta ikkunasta näkee suoraan järvelle. 

Minä ja Penny viihdyimme Järvi-Suomessa!


LINKIT:

Kruisailua Sibeliustalolla.

Järvi-Suomessa, Pulkkilanharjun sillalla.

Mahtavat maisemat.

Hrrrrrr... järven yllä kulkevalla sillalla tuulee.

Kruisailua.

O-ou, harjoituksia rampilla Joutsassa.

Sibeliuksen 150 vee oopperan kenraaliharjoituksissa.

Kiireellinen lähtö; laulajat tulee lavalle!

Menoxxxx.

Oopperan väliajalla.



Äidin kanssa oopperan väliajalla.

Tukka hyvin, kaikki hyvin.

Katja ja minä Sibeliustalolla.



Joutsan mökillä.

Voi sitä syksylläkin loikoilla riippukeinussa.

Kärpässieni.



Nyt iisiä...

© Saga




2 kommenttia: